Особливості позакласної роботи з математики. - Матеріали з самоосвіти - Атестація - Каталог статей - Портфоліо Ірини Вовчук
Категорії розділу
Увага!
Реклама
Опитування
Ви зайшли на сайт, як
Всього відповідей: 1338
Міні-чат
200

Каталог статей

Головна » Статті » Атестація » Матеріали з самоосвіти

Особливості позакласної роботи з математики.

Порівнюючи  з  класно – урочною  формою  позакласної  роботи  з  математики  має  ряд  особливостей:

1.     По  своєму  змісту  вона  строго  не  регламентована  державною  програмою.  Однак  на  позакласних  заняттях  математичний  матеріал  пропонує  в  відповідності  з  знаннями  учнів.  Це  означає,  що  при  підборі  завдань  по  математиці  для  позакласних  занять  безпосередній  зв’язок  з  поточним  програмним  матеріалом   бажаний,  але  не обов’язків.  Потрібно  виходити  тільки  з  загального  рівня  знань  і  вмінь  учнів  по  математиці.  Це  означає  також,  що  самі  завдання  з  математики  по  формі  не  обов’язково   повинні  бути  точно  такими  які,  зустрічаються,  на  уроках  ( рішення  прикладів,  задач  тощо);

2.     Якщо  уроки  в  усіх  відношеннях   плануються  на  45  хвилин,  про  позакласні  заняття  в  залежності  від  змісту  і  форми  проведення  можуть  бути  розраховані  і  на  2-3  хвилини,  і  на  цілу  годину;

3.      Якщо  класно – урочна  форма  потребує  постійного  складу,  з  врахуванням  мікрорайону  проживання,  то  для позакласної  роботи  з  математики  діти   з  даної  школи  можуть  об’єднуватися  в  групи,  навчаючись  або  в  одному  і  тому  ж  класі,  або  в  різних  класах,  при  цьому  групи  створюються  на  добровільному  початку.  Склад  учнів  навіть  при  наявності  однієї  і  тієї  ж  форми  позакласної  роботи,  може  мінятися  ( наприклад,  склад  редколегії  математичної  газети).

4.      Позакласна  газета  характеризується    багатообразністю  форм  і  видів:  групові  заняття,  кружки,  математичні  куточки,  екскурсії  і  т. д.

5.     Особливістю  позакласної  роботи  з  математики являється цікавістю запропонованому матеріалу або змісту, або по формі, більш вільний вислів своїх почуттів молодші учні під час роботи, більш широке використання ігрових форм проведення занять і елементів змагання на них.

Про те позакласна робота в класно-урочною має загальні риси:

1.     В обох видах роботи в процесі навчання молодших учнів спостерігаються одні і ті ж дидактичні принципи: науковість, свідомість і активність учнів, наочність, індивідуальний підхід;

2.     Обидва види робіт як частини одного навчаючого-виховного процесу діють не тільки на формування знань, умінь, навиків і любов до математики, а й виховання моральних якостей.

Категорія: Матеріали з самоосвіти | Додав: ІринаВовчук (30.09.2010)
Переглядів: 169
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Реклама
Свято на порозі
Осталось...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Я тільки ЗА!
Хмара тегів
Кнопочка сайту
Код: