Загальні питання організації і методики проведення позакласної роботи з математики з молодшими учнями. - Матеріали з самоосвіти - Атестація - Каталог статей - Портфоліо Ірини Вовчук
Категорії розділу
Увага!
Реклама
Опитування
Який предмет Вам більше подобається викладати?
Всього відповідей: 968
Міні-чат
200

Каталог статей

Головна » Статті » Атестація » Матеріали з самоосвіти

Загальні питання організації і методики проведення позакласної роботи з математики з молодшими учнями.

Значення  позакласної  роботи  з  математики  з  молодшими  учнями  складається  з  наступного:

1.     Різноманітні  види  цієї  роботи  в  їх  сукупності  сприяє  розвитку  пізнавальної  діяльності  учнів:  сприйняття,  подання,  увагу,  пам’ять,  мислення,  мову,  уявлення...    Жоден  наставник  не  повинен  забувати, - "говорив  К. Д. Ушинський, -  що  його  найголовніший  обов’язок  складається  з  того,  щоб  привчити  вихованців  до  розумової  праці  і  що  цей  обов’язок  найбільш  важливий,  ніж  передача  самого  предмету.”

2.     Вона  допомагає  формуванню  творчих  здібностей  учнів,  елементи  яких  проявляються  в  процесі  вибору  рішення  задач,  в  математичній  чи  логічній  смикавці,  при  проведенні  на  позакласних  заняттях  відповідних  ігор,  в  конструкції  різних  геометричних  фігур, в  організації  колективу  своїх  друзів,  щоб  з  найбільшою  ефективністю  виконати  будь – яку  роботу  чи  провести  пізнавальну  гру  і  т.  д.

Категорія: Матеріали з самоосвіти | Додав: ІринаВовчук (30.09.2010)
Переглядів: 142
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Реклама
Свято на порозі
Осталось...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Я тільки ЗА!
Хмара тегів
Кнопочка сайту
Код: