Завдання позакласної роботи з математики - Матеріали з самоосвіти - Атестація - Каталог статей - Портфоліо Ірини Вовчук
Категорії розділу
Увага!
Реклама
Опитування
Який предмет Вам більше подобається викладати?
Всього відповідей: 968
Міні-чат
200

Каталог статей

Головна » Статті » Атестація » Матеріали з самоосвіти

Завдання позакласної роботи з математики

Чи  можна  визвати  здивування  і  жагучу  цікавість  на обличчях  молодших  учнів  під  час  занять  математики?  Можна  спостерігати  спалах  непідробленої  радості  в  очах,   у  виразі  облич  дітей  ,  коли  у  них  зародиться  догадка,  заб’ється  жива  думка,  яка  рветься  на  поверхню  і  вони  з  нетерпінням  починають  тягнути  вверх  руки,  підплигувати  на  місці,  бажаючи  швидше  відповісти  на  "коверзне”  запитання  вчителя.  Чи  можна  у  молодших  учнів  до  занять  з  математики  настільки  великий  інтерес,  що  вони,  зустрічаючи  вчителя,  неодноразово  звертаються  до  нього  з  одним  і  тим  же  питанням:  "Коли  ж  у  нас  буде  ще  таке  заняття?”  І  ждуть  його,  завбачуючи  це  заняття  як  своєрідне  свято.

          Такі  моменти  коли,  вчитель  може  визвати  окриленість  і  непідроблений  інтерес  учнів  до  предмету,  є  для  нього  щасливими.  Із  них  і  складається  радість  педагогічної  роботи.  Завдяки  такому  загальному  підйому  діти  починають  дивитися  на  вчителя  відкрито  і  закохано,  очікуючи,  чи  не  подарує  він  їм  ще  мить  зацікавленості  і  захоплення.

        Подив  і  гострий  інтерес  учнів,  радість  на  їх  обличчях  від  догадки,  яка  виникла  можна  спостерігати  на  уроках  окремих  вчителів  в  процесі  вивчення  математики.  Наряду  з  цим  широкі  можливості   створення  атмосфери  творчого  натхнення,  самостійної,  індивідуальної  і  колективної  практичної  діяльності  учнів  містять  різні  види  позакласної  роботи  по  математиці.

        Позакласна  робота  з  математики  складає  нерозривну  частину  навчально – виховного  процесу  навчання  математики,  складного  процесу  впливу  на  свідомість  і  поведінку  молодших  школярів,  поглиблення  і  розширення  їх  знань  і  навиків  таких  факторів,  як  зміст  самого  навчального  предмета – математики,  всієї  діяльності  вчителя  в  сполученні  з  різносторонньою  діяльності  учнів.

          Головне  завдання  позакласної  роботи  з  математики – виховувати  інтерес  до  математики,  стимулювати  учнів  до  вивчення  математики.

Категорія: Матеріали з самоосвіти | Додав: ІринаВовчук (30.09.2010)
Переглядів: 181
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Реклама
Свято на порозі
Осталось...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Я тільки ЗА!
Хмара тегів
Кнопочка сайту
Код: