Урок – казка. (1 клас). - Розробки уроків. - Математика - Каталог статей - Портфоліо Ірини Вовчук
Увага!
Реклама
Опитування
Ви зайшли на сайт, як
Всього відповідей: 1338
Міні-чат
200

Каталог статей

Головна » Статті » Математика » Розробки уроків.

Урок – казка. (1 клас).

Хід уроку.

   Спекла баба у вечері колобок і поклала на вікно, щоб прохолонув. Колобок, на диво, вийшов незвичайний. Мало того, що не посидючий, але ще й допитливий. Лежить колобок на вікні, дивиться на небо і зірки рахує. Допоможемо йому.

1.     Усний рахунок.

-         від 1 до 20; від 20 до 1;

-         від8 до 14;

-         назвати сусідів чисел;

-         назвати попереднє число;

-         назвати наступне число;

-         які числа стоять між числами 5… 7; 8…9;

-         яке число стоїть зліва від 13;

-         яке число стоїть справа від 18.

 

2.     Заблукало число. Потрібно поставити його на своє місце:

 

1, 2, 8, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10.

А) – що можна розповісти про число 8;

Б) – придумати вирази, значення яких дорівнює 8;

В) – поставити знаки    ,    між виразами

   6+2       8-2

   2+6       8-6

 

   Мріяв, мріяв колобок і не помітив, як прийшов ранок. Скочив він з вікна і покотився доріжкою. А назустріч йому заєць:

- Колобок, колобок, я тебе з’їм!

- Виконай спочатку моє завдання, а тоді їж!

Обчисли вирази:

4+2                     8-1                    6-1

4+3                     8-2                    7-5

4+4                     8-3                    8-5

 

Замислився заєць, а колобок далі побіг. Назустріч йому вовк:

 - Колобок, колобок, я тебе з’їм!

 - Відгадай спочатку математичну загадку!

 Поділи фігури за ознаками, склади формулу і підстав числа:

                                         В + м = ф             2+7=9

                                         М + в = ф             7+2=9

                                         Ф – м = в               9-7=2

                                         Ф – в = м               9-2=7

Поясни, як знайти ціле та частину.

Покотився колобок, раптом назустріч йому ведмідь:

- Який ти апетитний, колобок! Я тебе, напевно, з’їм!

- Ні, Михайле Потаповичу, розв’яжи спочатку задачу.

А) Їжачок по гриби пішов,

     8 рижиків знайшов.

     6 грибів поклав в корзину,

     Які залишились – на спину.          8-6=2

Б) Підігріла чайка чайник,

     Запросила 8 чайок:

     - Приходьте всі на чай!

     Скільки чайок, відповідай.                 8+1=9

В) Склади задачу за малюнком.

  Котиться колобок, а назустріч йому лисиця:

  - Колобок, колобок, пухнастий бочок,

  Я тебе з’їм!

  - Ні, лисонько, нічого в тебе не вийде! Знаю я багато казок про твої хитрощі.  Загадаю я тобі таке завдання, з яким ти ніколи не впораєшся.

А) 1 2 3 4 5 6 7 8

     2+3+2=7

    1 2 3 4 5 6 7 8

    8-4+3=7

Б) поставити знаки + або –

    6…4…1=3

    2…1…5=8

    8…2…1=7

    3…5…4=4

    2…4…2=8

    7…1…6=2

   Подорожуючи, колобок познайомився з геометричними фігурами.

   Допоможіть назвати фігури на малюнку.

   Молодці, діти! Допомогли колобку залишитися цілим. Покотився він далі і опинився в першому класі. Побачив учнів і запропонував їм погратися у гру "День і ніч”.

8-6+1+2-1+4-3=5

Підсумок.

         Діти, я вам дякую за співпрацю. Вірю, що в кожного з вас є маленьке сонечко. Це сонечко – доброта. Ви ще маленькі, але сонечко в кожного може бути дуже великим. Допомагайте один одному так, як ви це робили на уроці. Дякуючи вам, колобок врятувався. Зігрівайте всіх своєю добротою і у вас буде багато друзів, які завжди прийдуть на допомогу.

 

Категорія: Розробки уроків. | Додав: ІринаВовчук (30.09.2010)
Переглядів: 301
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Реклама
Свято на порозі
Осталось...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Я тільки ЗА!
Хмара тегів
Кнопочка сайту
Код: