Математика - Теорія + методика+ практика - Математика - Каталог статей - Портфоліо Ірини Вовчук
Увага!
Реклама
Опитування
Який предмет Вам більше подобається викладати?
Всього відповідей: 968
Міні-чат
200

Каталог статей

Головна » Статті » Математика » Теорія + методика+ практика

Математика

 

  1. Обладнання уроку, раціональна організація робочого місця вчителя й учнів.
  2. Заохочення учнів до активної розумової діяльності, творчості ( створення проблемних ситуацій).
  3. Формування в учнів свідомих, міцних обчислювальних навичок..
  4. Робота із засвоєння математичної термінології.
  5. Робота із засвоєння взаємозв’язку компонентів та результатів дій.
  6. Формування вміння розв’язувати задачі (аналіз).
  7. Організація творчої роботи над задачами.
  8. Зворотний зв’язок між учителем і учнем.
  9. Характер і обсяг домашнього завдання, готовність учнів до його виконання.
  10. Відповідність рівня сформованості знань, умінь і навичок учнів програмовим вимогам.
  11. Врахування принципів диференціації та індивідуалізації.
  12. Науковість і доступність у викладанні математики.
  13. Формування загально навчальних умінь і навичок.
  14. Відповідність структури уроку його типу та меті.
  15. Форми навчання (індивідуальна, парна, групова), їх доречність.
  16. Раціональність розподілу й використання навчального часу.
  17. Раціональне використання впра підручника.
  18. Використання демонстраційних та індивідуальних наочних посібників.
  19. Педагогіка співробітництва, співдружності і співтворчості вчителя й учнів.
  20. Педагогічно виправданий контроль та облік знань, умінь і навичок. Об’єктивність оцінювання.  

 

Вимоги до письмових робіт з математики

 

     У 1 – 4 класах пропонується писати цифри висотою в одну клітинку, у 1 – 2 класах писати малі літери висотою в одну клітинку, а в 3 – 4 класах – 2/3 клітинки. Великі літери в усіх класах пишуть заввишки в півтори клітинки.

     Для полегшення пошуків способів розв’язання задачі пропонується записувати текст задачі коротко, використовуючи різноманітні форми% малюнок, схему, таблицю, графічні умовні позначення,  орієнтуючись на істотні опорні слова тексту.

      Розв’язування задачі  записувати з поясненням. Повну відповідь записувати , починаючи з 3 класу.     

Категорія: Теорія + методика+ практика | Додав: ІринаВовчук (18.01.2015)
Переглядів: 211
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Реклама
Свято на порозі
Осталось...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Я тільки ЗА!
Хмара тегів
Кнопочка сайту
Код: