Творча робота над задачами - Теорія + методика+ практика - Математика - Каталог статей - Портфоліо Ірини Вовчук
Увага!
Реклама
Опитування
Ви зайшли на сайт, як
Всього відповідей: 1338
Міні-чат
200

Каталог статей

Головна » Статті » Математика » Теорія + методика+ практика

Творча робота над задачами

Уміння міркувати,  обгрунтовувати, доводити те або інше положення більш-менш упевнено і правильно теж приходить поступово і в результаті спеціальної організації навчальної діяльності. Розвиток мислення, вдосконалення розумових операцій, здатності розмірковувати залежить від методів навчання. Уміння логічно мислити, робити висновки без наочної опори, зіставляти твердження за певними правилами – необхідна умова успішного засвоєння навчального матеріалу. Широкі можливості в цьому плані дає розв’язування задач. Основна робота з розвитку мислення повинна здійснюватись одночасно з роботою над задачею. Отже, в будь-якій задачі закладені великі можливості для розвитку логічного мислення. На практиці учні часто ознайомлюються із задачею і разом з учителем аналізують і розв’язують її. Але чи оримується  з такої роботи максимум користі? Ні. Найбільшого ефекту можна досягти за умови використання різних форм творчої роботи над задачами.

 

Творча робота над задачами певного типу

  1. Робота з невизначеними та переозначеними задачами:
  • доповнення неповної задачі необхідними числовими даними;
  • доповнення необхідної задачі необхідними зв’язками;
  • розв’язування задач із зайвими даними.
  1. Самостійне складання задач учнями:
  • складання задач на основі спостережень за предметами, що оточують дітей, та їхніх практичних дій;
  • складання задач на вказані дії;
  • складання задач за розв’язанням;
  • складання задач певного типу;
  • складання задач за числовими даними;
  • складання обернених задач.

Творча робота над конкретною задачею

  1. Зміни задач,що не змінюють їх структури:
  • зміна числових даних;
  • зміна плорядку слідкування чисел;
  • зміна місця запитання;
  • зміна формулювання задачі;
  • зміна сюжету задачі.
  1. Зміни елементів задачі,які змінюють її структуру:
  • зміна запитання;
  • зміна деяких зв’язків в умові задачі;
  • розширення задач.  
Категорія: Теорія + методика+ практика | Додав: ІринаВовчук (18.01.2015)
Переглядів: 559
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Реклама
Свято на порозі
Осталось...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Я тільки ЗА!
Хмара тегів
Кнопочка сайту
Код: