Батьківські збори (нетрадиційний підхід) - Молодому вчителю - Різне - Каталог статей - Портфоліо Ірини Вовчук
Увага!
Реклама
Опитування
Який предмет Вам більше подобається викладати?
Всього відповідей: 968
Міні-чат
200

Каталог статей

Головна » Статті » Різне » Молодому вчителю

Батьківські збори (нетрадиційний підхід)

Адже дуже важливо – щоб батьки один з одним (а не тільки з педагогом!) радилися, щоб почала створюватися особлива батьківська кооперація, спільність, адже батьки розуміють один одного зовсім інакше, ніж педагог розуміє їх. У цій ситуації з’являється можливість дізнатися, що батькам насправді важливо і потрібно почути. Ці матеріали допоможуть перетворити батьківські збори на збори батьків.

 

         «Скринька запитань»

         Суть полягає в тому,що батьки складають один для одного запитання-записки, кладуть їх у скриньку, потім витягають: кому яка дістанеться. Як відповідати – радяться в парах (хоча трійки – стабільніші: якщо раптом коса натрапить на камінь, тут потрібний хтось третій).

         «Скринька запитань » зручна тим, що батьки бачать: до істини може бути допущений кожен  з них. Це підносить їх у власних очах.

 

         «Розповідь за картиною»  

         Напередодні зборів діти передають свої враження в малюнках. На батьківських зборах ці малюнки роздають батькам. Їм пропонується, по-перше, розповісти про те, що зобразила або хотіла їхня дитина на своєму малюнку. Отут для деяких  батьків і педагогів можуть вин икатиьні несподіванки.

         По-друге, прокоментувати, як виконання малюнка поєднується з особливостями характеру їхньої дитини.

         І перше , і друге завдання краще проводити не у вигляді фронтального опитування, а в парах. Звичайно, педагог не знатиме тоді багатьох тем, що що обговорюватимуться батьківськими парами. Зате батьки виграють.

 

         «Чарівний клубочок»

         Перший тур - батьки по черзі називають будб-яку  позитивну якість. Якщо хтось розгубився або забув, то сусідам можна підказувати. Звичайно, на другому-третьому колі гри відкривається друге «дихання». Тому педагогу не слід поспішати : нехай «чарівний клубочок» пройде кілька разів. У батьків від цього тільки інтерес зросте.

         Другий тур. Батьки називають негативні якості. І знову кілька повторів.

         Третій тур – замість «чарівного клубочка» у руки дають маркер. Кожен підходить до плаката і зліва записує одну з негативних якостей, (з тих, що на плакаті  зліва) можна переробити («здається, я  знаю як») в одну з записаних  справа позитивних. Наприклад, хтось вибрав лінь і зрозумів, що з перелічених якостей знає, як перетворити її у вихованість, і з’єднає їх стрілкою. Інший, скажімо, ту саму лінь з’єднає новою стрілкою з кмітливістю. Процес нескінченний... «хочу-боюся». Складаються два списки: «Я хочу, щоб моя дитина....»  і  «Я боюся, щоб моя дитина не...».

         Тепер будь-хто з батьків, кому ця негативна якість їхньої дитини завдає багато турбот і прикрощів,  може звернутися до авторів стрілок за допомогою, роз’ясненнями і консультаціями. Зміст п’ятого туру -  взаєні консультації – батьків з виховних проблем. Чим не відкриття народного «батьківського університету»! Педагогу залишається тільки хвалити ініціативних і записувати проблеми «глухого кута», щоб потім у бібліотеці пошукати відповідну літературу і для себе і для зацікавлених батьків.

Категорія: Молодому вчителю | Додав: ІринаВовчук (18.01.2015)
Переглядів: 223
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Реклама
Свято на порозі
Осталось...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Я тільки ЗА!
Хмара тегів
Кнопочка сайту
Код: