Соціальний паспорт … класу - Молодому вчителю - Різне - Каталог статей - Портфоліо Ірини Вовчук
Увага!
Реклама
Опитування
Який предмет Вам більше подобається викладати?
Всього відповідей: 968
Міні-чат
200

Каталог статей

Головна » Статті » Різне » Молодому вчителю

Соціальний паспорт … класу

 

 

Клас

За списком

Сироти та позбавлені батьківських прав

Під опікою

Неповні сім’ї

Багатодітні сім’ї

Учні з  «кризових» сімей

Учні з малозабезпечених сімей

Схильні до правопорушень

Знаходяться на обліку в КМСД

«Група ризику»

Діти - інваліди

Не мають статусу потерпілого від ЧАЕС

Індивідуальне навчання

Підготовча група

Спеціальна медична група

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Банк даних дітей з багатодітних сімей

… класу

 

 

Призвіще, ім’я,                             по-батькові

Дата народження

Домашня

адреса

Відомості про батьків

Кількість

 

 

 

 

Відомості про батьків

 

 

ПІБ

матері або батька

Рік народження

Місце роботи,посада

Робочий і домашній телефон

Житло-побутові умови

Члени батьківського комітету

 

 

Ціннісне ставлення до себе

 

        Виховні досягнення:

*допомогти усвідомити учням цінність власного життя і збереження здоров’я;

*навчити розпізнавати прекрасне у собі,основ самооцінки, самоконтролю, саморегуляції,самоповаги, почуття гідності, безпеки власної життєдіяльності;

*надати знання про ведення здорового способу життя.

 

 

Дата

Зміст

1.

 

«Що потрібно знати про свій характер»

2.

 

 

3.

 

 

4.

 

 

5.

 

 

 

Ціннісне ставлення до сім’ї,  людини, людей

 

       Виховні досягнення:

*передбачаю сформувати основи національних та загальнолюдських цінностей;

*уміння та навички підтримки та збереження міжособистісної злагоди, мирних розв’язань конфліктів;

*здатність враховувати думку інших людей;

*адекватно оцінювати власні вчинки й вчинки інших людей.

 

 

Дата

Зміст

1.

 

 

2.

 

 

3.

 

 

4.

 

 

5.

 

«Шануй батька і неньку»

 

Ціннісне ставлення до праці

 

        Виховні досягнення:

*формувати поняття та уявлень про важливість праці у житті людини;

*формувати вміння і навички самообслуговуючої праці;

*почуття відповідальності, вимогливості до себе, старанності;

*виховувати повагу до людей праці.

 

Дата

Зміст

1.

 

 

2.

 

«Землю сонце прикрашає, а людину праця»

3.

 

 

 

 

Ціннісне ставлення до природи

 

           Виховні досягнення:

*формувати поняття та уявлення про довкілля;

*усвідомлення краси природи, як унікального явища та її функцій в житті людини;

*необхідність гармонійного спілкування людини та природи, відповідального ставлення до неї.

 

 

Дата

Зміст

1.

 

 

2.

 

«Екологічна стежка в різні пори року»

3.

 

 

4.

 

 

5.

 

 

 

Ціннісне ставлення до культури і     мистецтва

 

       Виховні досягнення:

*формувати естетичні почуття,уявлення, знання про прекрасне в житті і мистецтві;

*основ про видову специфіку мистецтв, засобів їх виразності;

*вміння відчувати та розуміти художні образи;

*навичок виконувати творчі завдання.

 

 

Дата

Зміст

1.

 

 

2.

 

«Краса природи в творах образотворчого мистецтва»

3.

 

 

4.

 

 

5.

 

«Музичний фольклор рідного краю.»

 

Ціннісне ставлення особистості до   суспільства і держави

          

         Виховні досягнення:

*Формувати основні поняття про народ, націю, суспільство, державу;

* усвідомити приналежність до української держави і народу;

* шанувати історію і мову свого народу;

* виховувати почуття гордості і поваги до своїх батьків, знання культури свого народу.

 

 

Дата

Зміст

1.

 

 

2.

 

Бесіда «Символи моєї держави»

3.

 

Оформлення альбому «Мій рідний край»

4.

 

 

5.

 

 

6.

 

 

 

Категорія: Молодому вчителю | Додав: ІринаВовчук (18.01.2015)
Переглядів: 186
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Реклама
Свято на порозі
Осталось...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Я тільки ЗА!
Хмара тегів
Кнопочка сайту
Код: